Фота Pixabay
5 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Польскае агенцтва па інвестыцыях і гандлі (PAIH) мае намер супрацоўнічаць з беларускімі прадпрыемствамі, паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу МЗС Беларусі.
Надзвычайны і Паўнамоцны Пасол Польшчы ў Беларусі Артур Міхальскі, кіраўнік Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Міністэрства замежных спраў Беларусі Валерый Садоха і кіраўнік мінскага офіса PAIH Міхал Янчук правялі рабочую сустрэчу ў час выстаўкі "Будпрагрэс-2018". Яны абмеркавалі напрамкі ўзаемадзеяння і далейшыя крокі па яго ўмацаванні і развіцці.
Міхал Янчук паведаміў, што агенцтва гатова дапамагчы беларускім бізнесменам у пошуку падрадчыкаў і перспектыўных інвестыцыйных праектаў у Польшчы. Ён таксама растлумачыў, што ў задачы арганізацыі ўваходзіць падтрымка польскіх экспарцёраў на замежных рынках, у тым ліку гэта датычыцца прадстаўнікоў будаўнічай галіны. Для рэалізацыі гэтай задачы агенцтва выкарыстоўвае розныя інструменты - ад прадастаўлення інфармацыі аб рынках, што цікавяць, і дапамогі ва ўдзеле ў выстаўках да арганізацыі навучальных трэнінгаў і семінараў для польскіх бізнесменаў. Нацыянальны цэнтр маркетынгу рэалізуе падобную дзейнасць у Беларусі, таму ў арганізацый ёсць магчымасці для супрацоўніцтва.
Бакі абмеркавалі дамоўленасці па падрыхтоўцы пагаднення аб беларуска-польскім супрацоўніцтве, якое будзе падпісана ў час пасяджэння двухбаковай камісіі па гандлёва-эканамічным супрацоўніцтве ў Варшаве ў канцы лістапада. Артур Міхальскі падкрэсліў неабходнасць актыўнага ўключэння ў працэс падрыхтоўкі бізнес-колаў абедзвюх краін. Ён адзначыў, што беларуска-польскія гандлёва-эканамічныя адносіны перажываюць новы перыяд росту. "Цяпер мы нанова адкрываем магчымасці супрацоўніцтва, - сказаў кіраўнік дыпмісіі. - А той факт, што гэтыя цёплыя адносіны падмацаваны моцнай эканамічнай асновай, дае магчымасць атрымліваць з нашага партнёрства узаемную выгаду".
Польскае агенцтва па інвестыцыях і гандлі прыцягвае прамыя замежныя інвестыцыі ў Польшчу, аказвае юрыдычную дапамогу інвестарам, а таксама прасоўвае польскую прадукцыю і гандлёвыя маркі за мяжой. Акрамя таго, агенцтва выконвае функцыі пункта сувязі Арганізацыі эканамічнага супрацоўніцтва і развіцця ў Польшчы, сакратарыята Польска-японскага эканамічнага камітэта і сакратарыята пагаднення аб папулярызацыі Польшчы (Promotion Network Poland). Мае 70 прадстаўніцтваў у розных краінах свету.