Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Бізнес
Выдатныя мясціны Беларусі
Каляндар падзей у Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

27 Кст 2022

Лугіна: у лёгкай прамысловасці цяпер ёсць унікальны шанц павялічыць сваю долю на рынку

Лугіна: у лёгкай прамысловасці цяпер ёсць унікальны шанц павялічыць сваю долю на рынку
Фота з архiва

27 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У лёгкай прамысловасці цяпер ёсць унікальны шанц павялічыць сваю долю на рынку. Такое меркаванне выказала журналістам старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна пасля даклада Прэзідэнту Беларусі Аляксандру Лукашэнку, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Лёгкая прамысловасць краіны - гэта каля 2 тыс. прадпрыемстваў розных форм уласнасці з 83 тыс. працуючых. Яны вырабляюць адзенне для розных сегментных груп і рознага асартыменту, ад дзіцячага, маладзёжнага адзення да паўсядзённага, дзелавога стылю на любую пару года. "Спектр магчымасцей у лёгкай прамысловасці вялікі, - адзначыла кіраўнік канцэрна. - Мы гатовы забяспечыць унутраны рынак асартыментнымі пералікамі тавараў, якія патрэбны спажыўцу. Сёння ўнікальны час і ўнікальны шанц. Напэўна, за апошнія дзесяцігоддзі такога шанцу павялічыць сваю долю знаходжання на рынку не было. Гэты час наколькі крызісны, настолькі і ўнікальны ў частцы магчымасцей".

Таццяна Лугіна лічыць, што для выбудоўвання бізнесу ў сферы лёгкай прамысловасці прынята дастаткова мер падтрымкі з боку дзяржавы. Напрыклад, у частцы экспартнага крэдытавання, рэгламентацыі асартыментных пералікаў у рознічных магазінах. "Дзяржава наколькі можа, імкнецца дапамагчы вытворцам. Я абсалютна ўпэўнена, што рынак адкрыты для ўсіх, як для ўнутранага вытворцы, так і для імпарцёра, - падкрэсліла яна. - У кожнага вытворцы ёсць магчымасць скарыстацца льготным крэдытаваннем для падтрымкі бізнесу і, калі трэба, яго маштабіравання".

Кіраўнік канцэрна таксама звярнула ўвагу, што многія вытворцы-імпарцёры раней зрабілі стаўку на развіццё фірменнага гандлю, і гэта было стратэгічна правільнае рашэнне. "Тыя, у каго развіта сетка ўнутры рынку і не толькі, а таксама на рынку Расійскай Федэрацыі, Казахстана, Узбекістана, напрыклад, "Мілавіца", "Світанак", "Калінка", "Контэ", Брэсцкі панчошны камбінат, "Белвест", "Марко" (шмат можна гандлёвых марак пералічваць) - вытворцы, якія развівалі сваю фірменную сетку, яны на рынку выдатна прадстаўлены і маюць магчымасць уплываць на вынікі бізнесу па рэалізацыі сваёй прадукцыі", – сказала яна.

Аднак акрамя прыняцця правільных рашэнняў на ўзроўні дзяржавы важна таксама дабіцца іх своечасовай рэалізацыі. Напрыклад, Прэзідэнт пры наведванні гандлёвага цэнтра "Сталіца" даў указанне падтрымаць айчынных вытворцаў праз паніжэнне арэнднай стаўкі. "Пасыл кіраўнік дзяржавы дае. Важна, як ён рэалізуецца, тым жа МАРГ, як ідзе ўзаемадзеянне з гандлёвымі сеткамі дзяржаўнай або прыватнай форм уласнасці, - падкрэсліла Таццяна Лугіна. - Усе задачы і даручэнні ўжо дадзены, цяпер усё залежыць ад выканальніцкай дысцыпліны. І самае галоўнае (і Аляксандр Рыгоравіч гэта таксама сёння адзначыў) - як хутка мы здольныя выконваць даручэнні, якія ён дае. Калі здольныя, значыць і хутчэй прыйдзе чаканы або нават звышчаканы вынік. Калі пачынаем размазваць, валакіціць (пакуль падумаем, пакуль развернемся), адпаведна і вынік адкладваецца".

У сувязі з гэтым кіраўнік канцэрна згадала аб важнасці мабілізацыі ўсеагульных намаганняў: "Мабілізацыя павінна быць усюды - і ў эканоміцы, і ў вытворчасці, і ў кіраўніцкіх рашэннях. Эканоміка складваецца з многіх элементаў. Мабілізацыя намаганняў усіх грамадзян усіх прафесій - гэта сёння адзін з галоўных пасылаў. Калі мы будзем усе разам працаваць інтэнсіўна, часам не шкадуючы сябе, тады мы выстаім, захаваем і прымножым тое, што ёсць у краіне. А ёсць, паверце, нямала".

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі