16 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларускі легпрам гатовы замяніць частку брэндаў, якія сышлі з расійскага рынку. Аб гэтым заявіла старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна на адкрыцці кангрэсна-выставачнага мерапрыемства "Расійскі тыдзень тэкстыльнай і лёгкай прамысловасці", якое праходзіць з 14 па 17 сакавіка ў Маскве, паведаміла карэспандэнту БЕЛТА прэс-сакратар канцэрна Марына Васькевіч.
"У Беларусі каля 2 тыс. прадпрыемстваў лёгкай прамысловасці, якія маюць трывалыя сувязі з Расіяй. Год за годам мы назіраем, як расце экспарт беларускіх тавараў у рэгіёны Расійскай Федэрацыі. Па выніках 2021 года больш за 65 працэнтаў экспарту прадпрыемстваў канцэрна - Расія, а гэта $303,3 млн. Рост да 2020 года - 115 працэнтаў. Нашы вытворцы маюць дастатковыя тэхналагічныя магчымасці і высокакваліфікаваныя кадры, каб сёння ва ўмовах санкцыйнага націску і парушаных лагістычных ланцужкоў замясціць частку брэндаў, якія сышлі з расійскага рынку", - сказала Таццяна Лугіна.
У мерапрыемстве прынялі ўдзел прадстаўнікі Мінпрамгандлю Расіі, Гандлёва-прамысловай палаты РФ, Саюзлегпрама, галіновых саюзаў, прадстаўнікі рэгіёнаў РФ, замежных краін і кампаній-удзельніц.
Падчас "Расійскага тыдня тэкстыльнай і лёгкай прамысловасці" праходзяць міжнародны форум лёгкай прамысловасці "Легпрамфорум", міжнародныя выстаўкі тканін і тэкстыльных матэрыялаў Intertkan, абсталявання для вытворчасці і апрацоўкі тэкстылю "Інлегмаш".
Беларуская лёгкая прамысловасць прадстаўлена на адзіным стэндзе, дзе наведвальнікі змогуць азнаёміцца з прадукцыяй прадпрыемстваў "Магатэкс", "БВБА", "Камволь", "Палессе", "Світанак", "Гранітэкс", Аршанскага льнокамбіната.
Удзельнікі мерапрыемства - каля 200 вядучых кампаній з больш як 20 краін свету.