13 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадукцыя "Беллегпрама" можа заняць сваю нішу ў буйных маркетплэйсах. Аб гэтым журналістам заявіла Надзея Лазарэвіч, згоду на назначэнне якой старшынёй Беларускага дзяржаўнага канцэрна па вытворчасці і рэалізацыі тавараў лёгкай прамысловасці (канцэрн "Беллегпрам") кіраўнік дзяржавы даў 13 кастрычніка, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Не хачу сказаць, што маркетплэйс для нас не падтрымка. Гэта сапраўды асаблівы напрамак, з якім трэба ўмець працаваць. Я лічу, што, адпрацаваўшы з нашымі буйнымі маркетплэйсамі, мы знойдзем там сваю нішу і будзем прадаваць нашу прадукцыю з лепшымі паказчыкамі, чым у нас ёсць сёння", - сказала Надзея Лазарэвіч.
Тут жа ўзнікае пытанне аб канкурэнцыі і абароне ўнутранага рынку. Паводле слоў Надзеі Лазарэвіч, забараняць або закрываць што-небудзь не з'яўляецца правільным варыянтам. "Неабходна паглядзець, як падтрымаць (прадпрыемствы. - Заўвага БЕЛТА), каб мы сталі больш канкурэнтнымі, каб з'явілася "паветра" для стварэння нечага новага ў выглядзе пераўзбраення прадпрыемстваў. Вядома, абараняць трэба сваё, але шмат што залежыць і ад нас. Мы самі, прыходзячы ў магазін, павінны разумець, што наша трэба купляць. Але вельмі шмат залежыць і ад вытворцы, які павінен зрабіць канкурэнтную і цікавую для спажыўца прадукцыю", - упэўнена яна.