Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Бізнес
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

6 Ліс 2025

Кітайскі прадстаўнік на CIIE ў Шанхаі: беларускія трактары МТЗ сталі сусветным брэндам якасці

Кітайскі прадстаўнік на CIIE ў Шанхаі: беларускія трактары МТЗ сталі сусветным брэндам якасці

6 лістапада, Шанхай /Аліна Грышкевіч - БЕЛТА/. Беларускія прамысловыя тавары сталі брэндам якасці. Такое меркаванне выказаў карэспандэнту БЕЛТА дырэктар па маркетынгу кітайскай кампаніі Chuangji Intelligent Technology (Dalian) Шэндун Хэй у час наведвання нацыянальнай экспазіцыі Беларусі на восьмай Кітайскай міжнароднай выстаўцы імпарту EXPO (China International Import Expo 2025) у Шанхаі.

Шэндун Хэй сказаў, што яму спадабалася беларуская выстаўка, дзе прадстаўлена шмат рознай прадукцыі. Кітайскі прадстаўнік асабліва зацікавіўся тэхнікай Мінскага трактарнага завода, пра якую ён шмат чуў.

У рамках нацыянальнай экспазіцыі Беларусі ў павільёне "Высокатэхналагічнае абсталяванне і інфармацыйныя тэхналогіі" прадпрыемствы галіны прадставілі інавацыйныя распрацоўкі і тэхналогіі, уключаючы перадавыя ўзоры сваёй прадукцыі, макеты сучаснай тэхнікі і рэкламныя каталогі, якія дэманструюць патэнцыял беларускай прамысловасці.

Прадпрыемствы Міністэрства прамысловасці традыцыйна паказваюць на CIIE у Шанхаі сваю прадукцыю. Мінскі трактарны завод прадставіў макеты трактароў BELARUS 82.3 і 2022 і каталогі, ААТ "МАЗ" - макет МАЗ-Х, а таксама рэкламную прадукцыю і каталогі. Беларускі металургічны завод прэзентуе ўзоры металакорду, канструкцыйнага пракату, дрот для рэзкі крышталёў і рэкламную прадукцыю, "Планар" - сваю прадукцыю з дапамогай каталогаў, буклетаў, відэапрэзентацый. Кожнае з прадстаўленых рашэнняў адлюстроўвае высокія стандарты якасці і інавацыйныя падыходы, характэрныя для беларускай вытворчасці.

Шэндун Хэй з задавальненнем адзначыў, што тэхніка Мінскага трактарнага завода - гэта брэнд сусветнай якасці. Яна вядома ў свеце і ў тым ліку ў Кітаі. Дырэктар па маркетынгу кітайскай кампаніі Chuanji intelligent technology таксама падзяліўся, што ў сваёй рабоце ён выкарыстоўвае беларускія тавары - для кліентаў кампаніі ў якасці прэзентаў ён купляе беларускія сыры, якія вельмі смачныя.

Кітайская міжнародная выстаўка імпарту стала ўнікальнай платформай для дэманстрацыі ў тым ліку дасягненняў прадпрыемстваў Міністэрства прамысловасці і наладжвання новых дзелавых кантактаў, для прыцягнення ўвагі не толькі патэнцыяльных партнёраў, але і шырокай аўдыторыі, абмену вопытам і вывучэння патрэбнасцей кітайскага рынку.

Восьмая Кітайская міжнародная выстаўка імпарту EXPO (CIIE) адкрылася 5 лістапада і прадоўжыцца па 10 лістапада.

Ініцыятыва правядзення выстаўкі належыць Старшыні Кітайскай Народнай Рэспублікі Сі Цзіньпіну. З пачатку правядзення выстаўкі з 2018 года мерапрыемства традыцыйна праходзіць пры падтрымцы Міністэрства камерцыі Кітая і Народнага ўрада г. Шанхая. Выстаўка займае больш за 300 тыс. кв.м, сабраўшы замежных прадстаўнікоў з больш як 150 краін і рэгіёнаў, сярод якіх Аўстралія, Бразілія, Катар, Аман, Індыя, Турцыя, ААЭ, Расія, Егіпет, Зімбабвэ, Італія, Фінляндыя, Іспанія, Францыя, Канада, Мексіка, Аргенціна, Венесуэла, Перу і іншыя. Больш за 50 краін і міжнародных арганізацый прадстаўлены ў краінавай частцы экспазіцыі, пры гэтым Швецыя і Аб'яднаныя Арабскія Эміраты выступаюць у якасці краін-гасцей, а Кыргызстан дэбютуе на выстаўцы.

 

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі