Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Бізнес
Выдатныя мясціны Беларусі
Каляндар падзей у Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

2 Чэр 2020

"Керамін" пачаў экспартаваць плітку ў Швецыю


На прадпрыемстве. Фота з архіва

2 чэрвеня, Мінск /Кацярына Марковіч - БЕЛТА/. ААТ "Керамін" пачало экспартаваць керамічную плітку ў Швецыю. Аб гэтым паведаміў карэспандэнту БЕЛТА начальнік аддзела экспартных продажаў прадпрыемства Яўген Волкаў.

"Вядома ж, пандэмія так ці інакш паўплывала на работу нашага прадпрыемства, з сярэдзіны сакавіка цалкам спыніліся пастаўкі керамічнай пліткі на рынкі краін Балтыі і Узбекістан. Але гэта не прычына апускаць рукі, мы прадаўжаем пошукі новых гандлёвых партнёраў, пастаянна займаемся дыверсіфікацыяй рынкаў збыту. Адкрылі для сябе рынак Швецыі, якая гэтак жа, як і Беларусь, не ўводзіла ў сябе строгіх абмежавальных мер у сувязі з каранавірусам. Мы знайшлі там гандлёвага партнёра, які пачаў прапаноўваць нашу керамічную плітку шведскім спажыўцам. Пакуль адгрузілі туды прадукцыю на $24 тыс.", - адзначыў начальнік аддзела.

Яўген Волкаў паведаміў, што з-за прыпынення паставак прадукцыі ў шэраг краін у сувязі з COVID-19 экспарт керамічнай пліткі вытворчасці "Керамін" у студзені-красавіку ў натуральным выражэнні знізіўся на 26,2 працэнта, у доларах зніжэнне гэтага паказчыка склала 23,6 працэнта. Пры гэтым ёсць краіны, куды за гэты час адгрузкі хоць і нязначна, але выраслі. Так, у студзені-красавіку бягучага года павялічыўся экспарт керамічнай пліткі ў Азербайджан, Арменію, Казахстан, Малдову і Эстонію. Усяго за чатыры месяцы адгружана пліткі на $11,4 млн. Доля керамічнай пліткі ў агульным аб'ёме продажаў складае прыкладна 85 працэнтаў.

Што датычыцца Расіі, а гэта асноўны рынак збыту ААТ "Керамін", то тут таксама адзначаецца зніжэнне паставак. Экспарт керамічнай пліткі ў натуральным выражэнні на расійскі рынак за студзень-красавік бягучага года знізіўся на 27 працэнтаў, у доларах - на 21 працэнт, у расійскіх рублях - на 18 працэнтаў. "Зніжэнне паказчыкаў у натуральным выражэнні больш істотнае, таму што ў апошнія гады прадпрыемства праводзіць палітыку па зніжэнні долі нізкамаржынальнай прадукцыі ў агульным аб'ёме рэалізаванай прадукцыі на карысць высокамаржынальнай. Гэта значыць, калі ў квадратных метрах спад вышэйшы, а ў доларах меншы, гэта значыць, што мы адгрузілі больш высокамаржынальнай прадукцыі", - растлумачыў начальнік аддзела экспартных продажаў.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі