У Беларусь без візы на 30 дзён
Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Год малой радзімы ў Беларусі
Бізнес
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

12 Ліп 2018

БелГПП дапаможа экспарцёрам з асваеннем рынкаў краін далёкай дугі

12 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларуская гандлёва-прамысловая палата дапаможа экспарцёрам з асваеннем рынкаў краін далёкай дугі. Аб гэтым паведаміў сёння журналістам старшыня БелГПП Уладзімір Улаховіч на сустрэчы кіраўнікоў загранустаноў Беларусі з прадстаўнікамі прадпрыемстваў у БелГПП, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Да 2020 года трэба забяспечыць раўнамернае размеркаванне беларускага экспарту на рынках ЕАЭС, ЕС і іншых краін, у тым ліку краін далёкай дугі (краіны Азіі і Акіяніі, Афрыкі і Блізкага Усходу, Лацінскай Амерыкі). Цяпер у Беларусі самыя трывалыя пазіцыі на рынку ЕАЭС, хоць і тут ёсць пытанні па штучных бар'ерах і нядобрасумленнай канкурэнцыі, адзначыў Уладзімір Улаховіч.

"Мы маем намер вельмі сур'ёзна падтрымліваць, у тым ліку праз нашы праграмы, праз "Школу экспарту" БелГПП асваенне рынкаў далёкай дугі. Гэта краіны ў тым ліку афрыканскага кантынента, Лацінскай Амерыкі. У гэтым годзе нашы бізнес-дэлегацыі пабывалі ва Уругваі, Аргенціне, мы плануем візіт у Мексіку, Калумбію, дзе таксама могуць быць нашы інтарэсы, асабліва ў машынабудаўнічага сектара. Трэба нарошчваць пастаўкі харчовай прадукцыі ў Паўднёва-Усходнюю Азію", - лічыць Уладзімір Улаховіч.

Што датычыцца рынку ЕС, то беларускім прадпрыемствам складана атрымаць туды доступ. "Але задачу такую трэба ставіць, таму што, атрымаўшы сертыфікацыю на рынку Еўрапейскага саюза, мы адкрываем для сябе глабальны рынак, павышаем сваю канкурэнтаздольнасць. Гэта яшчэ адзін з інструментаў, які матывуе прадпрыемства паляпшаць сваю маркетынгавую і кіраўніцкую палітыку", - лічыць старшыня БелГПП.

Сёння на сустрэчы з пасламі абмяркоўваюцца ў першую чаргу праблемныя пытанні беларускага экспарту, дыверсіфікацыя паставак, новыя рынкі збыту, павышэнне эфектыўнасці ўзаемадзеяння БелГПП і пасольстваў пры планаванні і арганізацыі мерапрыемстваў. У цэлым сумесная работа ацэньваецца пазітыўна - у 2017 годзе і І паўгоддзі 2018-га БелГПП разам з пасольствамі правяла 1048 знешнеэканамічных мерапрыемстваў. Сума падпісаных кампаніямі кантрактаў на мерапрыемствах склала $140 млн.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі
Партызанскі летапіс