У Беларусь без візы на 30 дзён
Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Год малой радзімы ў Беларусі
Бізнес
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

28 Снж 2017

Беларусь і Кітай створаць СП па прасоўванні беларускіх прадуктаў харчавання на кітайскі рынак

28 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. ЗАТ "Мяса-малочная кампанія" і кітайская кампанія Drex Food Group Co., Ltd. заключылі пагадненне аб стварэнні сумеснага прадпрыемства па прасоўванні беларускай харчовай прадукцыі на кітайскі рынак, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Будзе створаны беларуска-кітайскі гандлёвы дом, які зарэгіструюць у свабоднай эканамічнай зоне Шанхая. У яго задачы ўвойдзе прасоўванне беларускіх прадуктаў харчавання ў шырокім асартыменце на кітайскім рынку", - расказаў начальнік галоўнага ўпраўлення знешнеэканамічнай дзейнасці Міністэрства сельскай гаспадаркі і харчавання Беларусі Аляксей Багданаў.

Ён адзначыў, што ў 2017 годзе гандлёва-эканамічныя адносіны Беларусі з Кітаем у сферы сельскай гаспадаркі і харчавання складваліся даволі паспяхова. "Асноўным драйверам з'яўлялася малочная прадукцыя. Мы павялічылі яе пастаўкі на кітайскі рынак у 10 разоў. Акрамя таго, адкрылі кітайскі рынак для паставак ялавічыны і спадзяёмся, што першыя пастаўкі будуць ажыццёўлены да Новага года", - дадаў прадстаўнік Мінсельгасхарча.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі
Партызанскі летапіс
Еўрапейскія гульні-2019 у Мінску