Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Навіны
Выдатныя мясціны Беларусі
Каляндар падзей у Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Навіны | Падзеі, факты, анонсы

Падзеі, факты, анонсы

28 Май 2015

Запраўкі "Беларуснафты" стануць інфацэнтрамі турыстычных маршрутаў па Беларусі

28 мая, Магілёў /Сяргей Кулягін - БЕЛТА/. Запраўкі кампаніі "Беларуснафта" стануць інфацэнтрамі турыстычных маршрутаў па Беларусі. Аб гэтым паведаміў сёння на прэс-канферэнцыі намеснік генеральнага дырэктара прадпрыемства Сяргей Каморнікаў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Унікальны праект Belarus N сетка аўтазаправачных станцый "Беларуснафта" рэалізуе сумесна з камунікацыйным агенцтвам "Група NEF". Яго арганізатары ўпэўнены, што павышэнне турыстычнай прывабнасці Беларусі патэнцыяльна абяцае эканамічныя выгады, цалкам супастаўныя з даходамі ад здабычы нафты і іншай мінеральнай сыравіны ў нетрах краіны.

"Беларусь мае вялізны турыстычны патэнцыял - цудоўныя прыродна-архітэктурныя выдатныя мясціны, растучую інфраструктуру па прыёме гасцей. Каб прывесці існуючыя рэсурсы ва ўзгоднены камерцыйны рух, патрабуецца "інфармацыйны каталізатар", у якасці якога мы і разглядаем праект Belarus N, - сказаў Сяргей Каморнікаў. - Для міжнароднай турыстычнай індустрыі ў нашым актыве ёсць нямала сапраўдных адкрыццяў, якія здольны здзівіць самага спакушанага еўрапейскага падарожніка. Важна знайсці формы і сродкі, каб эфектыўна прэзентаваць выдатныя мясціны нашай краіны".

У перспектыве больш як 540 АЗС "Беларуснафта" выступяць у ролі інфармацыйных, рэсурсных і экіпіровачных цэнтраў для арганізацыі падарожжаў па родным краі, стануць зыходным пунктам камфортнага і прадметнага знаёмства з прыроднай і этнаграфічнай, архітэктурнай і кулінарнай разнастайнасцю Беларусі. Штодзень на АЗС прадпрыемства запраўляюцца 350 тыс. аўтамабіляў - дзякуючы гэтаму праекту Belarus N апрыёры гарантавана шырокая зацікаўленая аўдыторыя.

"Першапачаткова мы планавалі арганізаваць рэкламную падтрымку аграсядзіб, размешчаных паблізу АЗС "Беларуснафта", - пракаменціраваў дырэктар "Групы NEF" Алег Раманаў. - Аднак усё большы сустрэчны інтарэс прымусіў перагледзець фармат праекта на карысць крэатыўнай разнастайсці і новага тэматычнага напаўнення маршрутаў: "Сырны", "Піўны", "Рыцарскі", "Водны", "Лазневы". Толькі на першым этапе можна гаварыць аб 15 перспектыўных напрамках".

Усе падарожжы ў фармаце Belarus N, якія стартуюць з адной з АЗС, будуць вызначацца адзіным стандартам фірменнага сэрвісу і пазнавальнай праграмай для турыстаў усіх узростаў. Напрыклад, маршрут "Сырны" на стадыі ідэі ўключае ў сябе наведванне "Музея сыру" і аграсядзібы "Мышыны дом", майстар-клас даення кароў, фандзю на прыродзе.

"У гэтым выпадку павінна працаваць і развівацца эканоміка ўражанняў ("крэатыўная эканоміка"), арыентаваная, перш за ўсё, на адчуванні спажыўца. У яе кантэксце бізнес павінен працаваць над тым, каб выклікаць у кліентаў яркія эмоцыі, якія становяцца самастойным прадуктам", - адзначыла старшыня праўлення грамадскага аб'яднання "Адпачынак у вёсцы" Валерыя Кліцунова.

Акрамя таго, праграма Belarus N прадугледжвае адкрыццё першага турыстычнага інтэрнэт-партала з рэйтынгам тэматычных маршрутаў і месц адпачынку, сістэмай анлайн-браніравання і аплаты паслуг. Ствараюцца мабільны дадатак для падарожнікаў і сувенірны каталог на папяровых носьбітах для распаўсюджвання ў сетцы АЗС. Будзе арганізаваны таксама прафесійны маніторынг розных месц адпачынку і тэматычных маршрутаў, па выніках якога плануецца стварыць нацыянальны рэйтынг, а ў будучым - заснаваць спецыяльны прыз для лідараў галіны.

Першыя ідэі і тэматычныя падарожжы арганізатары плануюць прадставіць гасцям і жыхарам краіны ўжо ў ліпені-жніўні бягучага года. Сам жа праект мае доўгатэрміновую перспектыву і будзе рэалізоўвацца на працягу некалькіх гадоў. На першым этапе (у 2015 годзе) плануецца актыўна задзейнічаць амаль 65 заправачных станцый.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі