У Беларусь без візы на 30 дзён
Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Год малой радзімы ў Беларусі
Прэс-цэнтр
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Прэс-цэнтр | Падзеі, факты, анонсы

Падзеі, факты, анонсы

30 Ліп 2015

"Белавія" восенню 2015 года плануе павялічыць частату палётаў паміж Мінскам і Алматы

30 ліпеня, Мінск /Таццяна Іванюк - БЕЛТА/. Авіякампанія "Белавія" восенню 2015 года плануе павялічыць частату выканання палётаў паміж Мінскам і Алматы. Аб гэтым карэспандэнту БЕЛТА паведаміў намеснік генеральнага дырэктара па маркетынгу і знешнеэканамічнай дзейнасці ААТ "Авіякампанія "Белавія" Ігар Чаргінец.

"У зімовым раскладзе будзе дабаўлена яшчэ адна частата ў Алматы. Па гэтым маршруце адзначаецца значны транзітны паток. Цяпер у гэты горад лятаюць нашы самыя вялікія самалёты - Boeing 737-800, разлічаныя на 189 месц. Самалёты грузяцца амаль поўнасцю ў абодвух напрамках, прычым большасць - гэта трансфертныя пасажыры", - сказаў намеснік гендырэктара.

Як паведамлялася, "Белавія" адкрыла авіязносіны паміж Мінскам і Алматы 29 красавіка. Адкрыццё рэйса стала магчымым дзякуючы набыццю ў лізінг двух паветраных суднаў Boeing 737-800 новага пакалення з павялічанай далёкасцю палёту і вялікай змяшчальнасцю ў параўнанні з іншымі рэйсамі кампаніі. Цяпер палёты ў Міжнародны аэрапорт Алматы выконваюцца два разы на тыдзень у начны час.

Адказваючы на пытанне аб пашырэнні маршрутнай сеткі, Ігар Чаргінец адзначыў: "У цэлым у нас ёсць планы адносна і Усходу, і Захаду, але мы чакаем зручнага моманту". Паводле яго слоў, новыя гарады змогуць дабавіцца на карту палётаў "Белавія", калі наладзіцца агульнаэканамічная сітуацыя. "Да крызісу мы пачалі лятаць па ўсіх напрамках, якія маглі б прыносіць прыбытак з улікам наяўнасці пасажырапатокаў. Адкрыць цяпер што-небудзь новае, каб гэта было прыбытковым або стала такім на працягу кароткага перыяду часу, проста немагчыма", - адзначыў намеснік гендырэктара.

Ён нагадаў, што сярод перспектыўных планаў авіякампаніі ёсць Брусель. "Але цяпер, нават калі прааналізаваць штогадовую колькасць пасажыраў з Мінска ў Брусель (розных авіякампаній з розных пунктаў), усё роўна існуючы паток недастатковы для адкрыцця авіялініі і пачатку рэгулярных перавозак", - канстатаваў ён.

"Белавія" - буйны авіяперавозчык Беларусі, вядучы грузавы. У канцы студзеня 2014 года авіякампанія пачала работу ў юрыдычным статусе адкрытага акцыянернага таварыства. Авіякампанія, у флоце якой знаходзіцца 27 самалётаў, выконвае ўласныя рэгулярныя рэйсы ў 47 аэрапортаў 27 краін Еўропы, СНД і Азіі. Па выніках мінулага года аб'ём перавозкі пасажыраў перасягнуў 1 млн 972,7 тыс. пасажыраў (на 22,3 працэнта больш, чым у 2013-м). З 1997 года "Белавія" - правадзейны член Міжнароднай асацыяцыі паветранага транспарту (IATA), з 2010-га - член Асацыяцыі еўрапейскіх рэгіянальных авіякампаній (ERAA).

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі
Партызанскі летапіс